Stanislav Moša, ravnatelj Gradskog kazališta Brno, dramski i glazbeni redatelj, tekstopisac i libretist, rođen je u Nový Jičínu 1956. godine.
Nakon završene gimnazije studirao je glazbu i dramu na Državnom konzervatoriju u Ostravi, a zatim dramsku režiju na Janáčekovoj akademiji za glazbu i izvedbene umjetnosti u Brnu (JAMU). Po završetku studija, 1983. godine, počinje raditi kao redatelj u nekadašnjem Kazalištu braće Mrštík. Od 1984. do 1994. bio je profesor na JAMU u Brnu i tri godine umjetnički ravnatelj JAMU-ova Dramskog studija Marta. Godine 1990. postaje umjetnički ravnatelj Kazališta braće Mrštík. Kazalište mijenja ime u Gradsko kazalište Brno, a dvije godine kasnije Stanislav Moša preuzima ulogu njegova ravnatelja.
Režirao je svjetski poznate dramske tekstove, primjerice Kuću sa sedam balkona i Gospu zore A. Casone, Trinaest mirisa J. Schmida, Noć pastira J. Boučeka, Nježnog barbara B. Hrabala, Fenjer A. Jiráseka, Revizora N. V. Gogolja, Stanje duha S. Sheparda, Manon Lescaut V. Nezvala, Dobrog vojaka Švejka J. Hašeka, Romea i Juliju, Henrika VIII., Mletačkog trgovca, Kralja Leara, Antonija i Kleopatru, Hamleta ili Borbu duše i tijela W. Shakespearea, Apartman za medeni mjesec R. Beana, U lavljoj jazbini F. Mitterera, Sofoklova Kralja Edipa, Tuđi jezik A. Bovella, Tri sestre i Ujaka Vanju A. P. Čehova, Jacquesa i njegova gospodara M. Kundere, Staklenu sobu S. Mawera, Molièreova Škrca i dr.
U Gradskom kazalištu Brno Stanislav Moša na pozornicu je postavio i niz mjuzikla: Priča sa zapadne strane, My Fair Lady (iz Zelňáka), Oliver!, Jesus Christ Superstar, Joseph and The Amazing Technicolor Dream Coat (Josip i kričave boje njegovih snova), Vještice iz Eastwicka, Fame (Slava), Jadnici, Spring Awakening (Proljetno buđenje), Sprdanje prema Aristofanu, Sugar! (Neki to vole vruće), Chicago, Papisa Ivana, Krvna braća, Cats (Mačke), Flashdance, Duh, Johnny Blue, Titanic, Chaplin, Groznica subotnje večeri, Rent, Posljednji brod, Devet, Zgodna žena, Prvi spoj, Medikus, Krupna riba, Heidi i Dragi Evan Hansen.
Stanislav Moša vrstan je i vrlo plodan autor. Poseban ugled priskrbile su mu scenske adaptacije romana Istinita priča o uništenju Sodome Ivana Kříža i Staklena soba Simona Mawera.
Realizirao je zanimljive projekte na području mjuzikla. Kao libretist i tekstopisac uglavnom surađuje sa skladateljima Zdenekom Mertom i Petrom Ulrychom. Iz suradnje sa Zdenekom Mertom nastali su glazbena bajka San ljetne noći (1991.), scenski oratorij Kopile (1993.), opera Babilon (1998.), mjuzikli Vrt čuda (2004.) i Svijet anđela (2000.) te mjuzikl-trilogija Božanstvena komedija – Pakao (2008.), Čistilište (2013.) i Raj (2020.). Njihovo zasad posljednje zajedničko djelo bajkoviti je mjuzikl Voda života (2025.).
Moša i Merta postavili su na scenu i Bernsteinovu Misu, golemi projekt s više od 300 izvođača u Praškom dvorcu i u dvorani Hala Rondo u Brnu (danas DRFG Arena). Praška državna opera izvela je operu La Roulette Zdeneka Merte u ožujku 2005. u režiji Stanislava Moše, koji je i autor libreta.
S Petrom Ulrychom napisao je glazbenu baladu Radúz i Mahulena (1997.), mjuzikl Koločava (2001.), inspiriran pričama o razbojniku Nikoli Šuhaju, glazbeno-poetsku fresku Svibanj (2004.) prema motivima pjesama Karla Hyneka Máche te glazbenu baladu Markéta Lazarová (2007.).
Stanislav Moša surađivao je s Milošem Štědroňom na Drami o ljubavi, smrti i vječnosti (1998.). Godine 2010. Moša je u brnskoj Hali Rondo postavio monumentalni oratorij Arthura Honeggera Ivana Orleanska na lomači.
Kao redatelj u svojoj karijeri ima preko 180 predstava izvedenih u češkim kazalištima, ali i u inozemstvu (Njemačka, Italija, Slovenija, Slovačka, Hrvatska, Luksemburg, Nizozemska, Portugal, Španjolska i Švicarska). Mošina nova produkcija mjuzikla Kosa, s engleskom postavom, krenula je 2011. na jednomjesečnu turneju po Europi. Mjuzikli Priča sa zapadne strane, Evita i Ljepotica i zvijer također su s velikim uspjehom igrali u mnogim europskim zemljama. Posljednjih godina ime Stanislava Moše povezujemo s predstavama na otvorenom u Walenstadtu, gdje prekrasni krajolici uz obalu švicarskog jezera Walensee služe kao pozadina. Ondje je režirao My Fair Lady (Moja draga gospo), Titanic, Groznicu subotnje večeri, Ljepoticu i zvijer, Flashdance i Heidi.
Izdavačka kuća Vetrne Mlyny iz Brna objavila je 2010. Mošinu prvu zbirku pjesama Víra má…
Stanislav Moša potaknuo je izgradnju Glazbenog kazališta, s idejom da posluži kao druga kazališna zgrada Gradskog kazališta Brno. Glazbeno kazalište svečano je otvoreno 2. listopada 2004. i odmah je postalo nezamjenjiv dio brnskog kazališnog života.
Stanislav Moša dobitnik je nekoliko značajnih priznanja i nagrada. Godine 1992. dobio je nagradu Češkog glazbenog fonda za glazbenu bajku San ljetne noći, a 1996. Nagradu grada Brna za rad Gradskog kazališta Brno. U Mariboru je primio Borštnikovu nagradu za estetski iskorak u režiji mjuzikla Cabaret. Za režiju mjuzikla Proljetno buđenje osvojio je 2010. godine nagradu Divadelní noviny. Češka gospodarska komora odlikovala ga je 2012. prestižnim Redom zlatnog lovora. U svibnju 2013. uručena mu je nagrada kazališne, književne i audiovizualne agencije DILIA za cjeloživotno umjetničko djelovanje. U veljači 2020. dobio je Nagradu grada Brna za svoj doprinos na području dramske umjetnosti.